Saturday, November 8, 2014

Produk Kuruskan Badan dengan Pantas

Anda mengalami masalah lemak berlebihan? Rasa malu dengan saiz badan yang agak besar? Pendek kata...Anda GEMUK?



Kini, lemak degil di badan anda akan membakar dalam masa 24 jam sahaja tanpa perlu bersenam.




Dari Meja Faizul & Anisah
Call/Whatsapp: 0192704811 / 0173052729
----------------------------------


Apabila anda sampai di website ini, itu menunjukkan yang anda sedang mencari produk kuruskan badan dengan pantas dan mudah kan?

Kami tahu anda nak kurus dengan mudah. Mungkin anda juga pernah cuba macam-macam produk pelangsingan sebelum ini. Mungkin anda dah cuba macam-macam cara nak kuruskan badan

Tapi tak berjaya. Anda tahu kenapa?
  • produk yang anda ambil tak sesuai dengan badan anda
  • kurang disiplin dan tak konsisten
  • hanya bersemangat pada 3 hari pertama sahaja
  • produk yang anda ambil menyebabkan anda kerap ke tandas

... dan pelbagai lagi alasan lain. Kami faham anda nak kurus, namun kadang kala, faktor sekeliling membuatkan kita putus asa untuk kurus.


KAMI TAHU APA YANG ANDA RASA.

  • orang selalu tuduh orang gemuk tak kawal makan, sedangkan mereka tak tahu kita selalu lapar

  • orang selalu  tuduh kita pemalas sedangkan mereka tak tahu kita asyik kepenatan bila buat kerja
  • mereka kata kita macam-macam sebab mereka tak pernah tahu yang kita selalu berusaha

Mereka tak tahu banyak perkara sebab mereka tak pernah gemuk macam kita, betul kan :( . Kini, anda boleh ucapkan selamat tinggal kepada gelaran "GEMUK, BUNCIT, BOROI, PELAMPUNG, TAYAR SPARE, BELON dan sebagainya
Superman pun kalau banyak lemak, pasti kelihatan tidak menarik kan?
  
Oleh itu, kami nak anda kurus secepat mungkin dan mencapai saiz badan yang anda inginkan. Terdapat banyak produk kuruskan badan di luar sana dan ianya bergantung kepada kesesuaian tubuh anda untuk menerimanya. Itu juga merupakan faktor yang anda perlu kenalpasti dengan mencubanya terlebih dahulu. 

Tahukah anda, terdapat satu produk kuruskan badan yang sangat mudah tanpa perlu anda membancuh air, memakan ubat dan sebagainya untuk membuang lemak degil di badan anda? Hanya beberapa sapuan sahaja sudah cukup untuk membakar lemak dalam masa 24 jam sahaja tanpa perlu bersenam?


Memperkenalkan.....





Kini anda bukan sahaja boleh menghilangkan strecth marks, namun kekal langsing dengan 
slimming serum ini.

"Eh.. karutlah!.. sapu2 boleh bakar lemak yang dah bertahun-tahun ke?"


Ya... mari ambil tahu kenapa L'arome Apple Stem Cell Slimming Serum ini bagaikan ada kuasa MAGIK ke atas kulit anda.

Serum ini dihasilkan melalui PhytoCellTec oleh Dr. Fred Zulli, saintis tersohor Baratmenggunakan epal liar yang hanya terdapat di negara Switzerland sahaja. Beliau melihat ada keganjilan pada epal liar ini kerana meskipun terbiar dibawah pokok selepas luruh selama 3 bulan, buah ini tidak kecut dan rosak sepertimana buah-buah epal yang biasa kita makan.

Buahnya didapati masih segar kerana stem selnya yang unik dan dapat mengekalkan buah ini seperti keadaan asalnya walaupun lama terbiar. Epal ini dinamakan Uttwiler Spatlauber. Ia mempunyai banyak khasiat serta istimewa kerana berupaya kekal segar dalam 6-8 bulan walaupun tidak diletakkan dalam peti sejuk. Ia kaya dengan Phytonutrien, Protein dan mempunyai sel hidup yang lama.



OK. Bagaimana pula dengan pengesahan KKM? Adakah ianya terbukti selamat?

Kepada anda yang selalu membeli produk kuruskan badan secara online. Pengesahan KKM adalah sangat penting untuk menentukan sama ada sesuatu produk tersebut selamat digunakan atau tidak. Ini kerana KKM akan mengujinya terlebih dahulu akan kandungan yang terdapat dalam sesebuah produk.

Berikut adalah snapshot dari website KKM berkenaan produk L'arome ini. Untuk pengetahuan L'arome Slimming Serum di datangkan dalam 2 bauan iaitu White Musk dan Lemon Grass.




Bagaimana L'arome Slimming Serum dapat membantu anda mencapai berat badan impian?

L'arome Apple Stem Cell Slimming Serum di formulasikan untuk memberikan pengalaman hebat kepada si penggunanya. Ianya bukan sahaja dapat membantu membakar lemak berlebihan, malah ianya juga turut membentuk badan anda kepada bentuk yang ideal.

Kandungan stem sel epalnya menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis selain membentuk pigmen kulit. Dengan kata lain juga, ia berupaya membaiki tisu dan sel dalam badan dengan efektif dan akhir menghasilkan sel baru dengan untuk kulit.

Formulanya yang diekstrak daripada tumbuh-tumbuhan dapat membantu memecahkan lemak, menyahkan toksik dan air yang berlebihan dalam badan. Jadi ia akan menghalang pembentukan lemak disamping melancarkan pembuangan air besar dan kecil sekaligus menggalakkan pemecahan sel-sel lemak dengan kesan termo sehingga dapat melangsingkan badan anda. Selain itu, ia membantu mengurangkan selulit, stretch mark memperbaiki tona kulit yang lebih baik.




Membakar Lemak dalam masa 24 Jam?

L'arome Apple Stem Cell Slimming Serum dapat membakar lemak dalam masa 24 jam. Ianya sekaligus dapat memecahkan lemak dan mengurangkan stretch mark selepas bersalin. Ianya direka khas untuk:

Lemak: Pembakaran lemak sangatlah pantas. Anda hanya perlu tumpu sapuan di bahagian-bahagian yang anda inginkan. Ianya mudah meresap dan kekal di lapisa kulit luar dan dalam. Pembakaran lemak akan berlaku selagi anda tidak membasuh kawasan yang disapu tadi.

Langsing: Perubahan ketara dalam masa 3-7 hari apabila digunakan secara konsisten. Anda boleh membentuk kecantikan dan kelangsingan tubuh dengan memberikan tumpuan pada kawasan yang dikehendaki.

Selulit: Kesan selulit akan hilang sedikit demi sedikit dalam tempoh 1 minggu. Pastikan anda gunakan produk kuruskan badan ini secara konsisten untuk mendapat kesan yang maksimum.

Stretch Mark: Hampir 100% hilang dalam masa 1 bulan. Membantu membakar lemak berlebihan di sekitar perut, pinggul dan lengan.



Macam mana hendak menggunakan L'arome Slimming Serum dengan berkesan?


Sapukan 2 kali sehari di bahagian-bahagian yang hendak ditumpukan.

Letakkan 2-3 pam L'arome Slimming Serum ke bahagian yang berwarna biru tersebut.

Jangan letak terlalu banyak kerana ianya akan terasa panas. (Selang beberapa minit anda akan berasa panas di kawasan yang telah disapu)

Banyakkan minum air (sekurang-kurangnya 2 liter sehari) bagi menyingkirkan lemak dari badan dengan lebih berkesan.

Sebelum menggunakan L'arome, sila ukur terlebih dahulu bahagian yang hendak di sapu. Anda pasti teruja dengan kesannya.

Ia juga boleh digunakan untuk mengurangkan double chin pada bahagian dagu.

Boleh mengeluarkan angin dalam badan.

Jangan terkena mata dan mulut. Sekiranya terkena sila basuh dengan segera. Pastikan anda basuh tangan selepas menggunakan produk ini.




Apa kata pengguna L'arome Slimming Serum ini?



Disclaimer: Testimoni produk ini adalah berdasarkan kepada pengalaman mereka yang telah menggunakannya. Kesannya adalah berbeza-beza bagi setiap orang. Ianya mungkin sesuai atau tidak kepada anda. Anda perlu mendapatkan nasihat pakar sebelum menggunakannya.

 Disyorkan sendiri oleh Jurulatih Gym iaitu Andreas Osbahr
 















Selebriti dan orang kenamaan juga turut menggunakannya








Disclaimer: Testimoni produk ini adalah berdasarkan kepada pengalaman mereka yang telah menggunakannya. Kesannya adalah berbeza-beza bagi setiap orang. Ianya mungkin sesuai atau tidak kepada anda. Anda perlu mendapatkan nasihat pakar sebelum menggunakannya.



L'arome Slimming Serum ini juga turut di iklankan di akhbar dan majalah tempatan.








Berapakah harga L'arome Slimming Serum ni?

Kami faham anda ingin kurus dan harga merupakan salah satu faktor. Harga L'arome Slimming Serum adalah berpatutan jika ingin dibandingkan anda mengambil pakej-pakej slimming yang ada di pasaran yang bernilai ribuan ringgit. 


Harga Promosi


1 Botol L'arome Slimming Serum - RM150 je

Botol L'arome Slimming Serum - RM300 je

Botol L'arome Slimming Serum - RM350 je


Harga promosi adalah sehingga 31 December 2014. Selepas itu harga sebotol L'arome Slimming Serum akan naik kepada RM180 sebotol

Kos Penghantaran PERCUMA di Semenanjung Malaysia
Kos Penghantaran RM12 untuk Sabah dan Sarawak


Dengan setiap pembelian 4 botol L'arome Slimming Serum, anda akan mendapat keahlian agen pengedar secara percuma.



Bagaimana untuk menempah?


Cara 1: SMS/Whatsapp Kupon


KURUS01


dan hantarkan ke +60192704811 / +60173052729
anda akan menerima arahan pembayaran melalui sms tersebut dalam masa 24 jam



Cara 2: Anda boleh isikan borang di bawah













Contact forms generated by 123ContactForm




P/S: Alangkah baiknya sekiranya anda dapat menghilangkan lemak degil dengan cepat dan berkesan tanpa perlu bersenam dan banyak pantang larang.

P/P/S: Perlu diingatkan yang harga ini bakal dinaikkan bermula 1 Januari 2015. Anda perlu membuat pembelian hari ini juga untuk mendapatkan harga promosi.

P/P/P/S: Dapatkan L'arome Slimming Serum hari ini juga dan nyahkan segala lemak-lemak yang menghantui anda selama ini. 









No comments:

Post a Comment